|
Marţi, 12 August 2008 09:26 |
|

"Cred ca 50% din vindecare sta in credinta in Dumnezeu, iar restul in speranta ca poti invinge boala".
Eroul interviului nostru este un invingator in lupta cu cancerul. Dupa ce a epuizat toate tratamentele clasice fara sa ajunga la vindecare, in final a apelat la medicina naturista si-a reusit. Om de afaceri aflat la conducerea unei mari companii petroliere internationale unde lucreaza 16 ore pe zi, V.U. a acceptat sa vorbeasca despre cumpana prin care a trecut, in speranta ca experienta acumulata le va fi si altora de ajutor. Tratamentul a fost condus de dr. Cristian Boerescu, colaboratorul permanent al revistei noastre, pe care il felicitam pentru performantele la care a ajuns in practicarea medicinei alternative
"Ceea ce credeam ca este un lipom a inceput sa-si mareasca dimensiunile"
- O intrebare de introducere in subiect: cum reactioneaza un om in clipa cand medicul ii spune ca are cancer, aratandu-i rezultatele analizelor? - Prima reactie e tacerea totala. O tacere de moarte, incarcata de uimire, stupoare si revolta. Abia mai tarziu incepi sa te dezmeticesti, sa intrebi si, mai ales, sa rostesti cate un "daca", agatandu-te de el ca de ultima speranta: daca analizele n-au fost facute cum trebuie? Daca doctorii s-au inselat? Daca situatia nu este chiar asa de grava? Daca mai exista vreo sansa?
|
|
Citeşte mai mult... [Asa m-am vindecat]
|
|
|
Duminică, 10 August 2008 06:30 |
|
Doctorul american COLIN CAMPBELL, considerat un gigant al nutritiei, a scris, dupa cercetari intinse pe zeci de ani, o carte fundamentala, despre legatura dintre cancer si alimentatie. "Studiul China" este considerata punctul de cotitura al medicinei viitorului
Desi foarte putin cunoscuta de publicul larg, cartea "Studiul China" este apreciata drept cea mai completa cercetare medicala intreprinsa pana acum in lume, ce demonstreaza legatura directa intre cancer si alimentatie. Studiul reuneste zeci de cercetari desfasurate, timp de mai bine de 27 de ani, sub patronajul Institutului National pentru Sanatate din SUA si al Institutului American pentru Cercetarea Cancerului, care l-au finantat. Au fost antrenate universitati si laboratoare de prestigiu si o armata de savanti din intreaga lume, rezultand sute de comunicari stiintifice publicate in literatura de specialitate.
|
|
Citeşte mai mult... [Cancerul si alimentatia - "Studiul China]
|
|
Sâmbătă, 07 Iulie 2007 09:54 |
|
TERAPIA ORNISH
Criza globala a sistemului bancar a determinat o crestere de 6,4% a numarului... de crize cardiace in tarile dezvoltate (SUA si Europa) si de 26% in tarile in curs de dezvoltare (India), dupa estimarile date recent publicitatii de sociologii Universitatii Cambridge din Marea Britanie. Conform datelor inregistrate, crizele financiare reprezinta un factor major pentru cresterea ratei mortalitatii prin infarct cardiac, stresul resimtit fiind similar cu cel produs de un cutremur, razboi sau atentat. Caldurile excesive care se anunta deja in aceasta vara sunt, de asemenea, o amenintare pentru cardiaci. Cu atatea primejdii, ne-am gandit sa va propunem un antidot profilactic, care sa ne puna inima la adapost: terapia Ornish, un program revolutionar pentru vindecarea bolilor cardiovasculare, despre care s-a mai scris si in revista "Formula AS". Intre timp au aparut, insa, noi elemente, iar reputatia sa a crescut pe plan international. Directorul "National Institute Of Health" din SUA, dr. Claude Lenfout, afirma ca "metoda doctorului Dean Ornish vindeca bolile coronariene severe, dupa numai un an, fara medicamente sau interventii chirurgicale riscante", dovedindu-se extrem de eficienta, chiar si la pacientii care s-au aflat dupa unul sau mai multe infarcturi cardiace...
|
|
Citeşte mai mult... [Cand criza financiara provoaca crize... de inima...]
|
|
Sâmbătă, 09 August 2008 22:30 |
|
Acum 100 de ani, in orasul Zurich din Elvetia, doctorul Bircher-Benner demonstra colegilor sai ca “vegetalele in stare cruda si proaspete” au o mare putere de vindecare si reprezinta pentru oameni o hrana vie de cea mai buna calitate. Argumentatia se baza pe numeroase cazuri vindecate in clinica sa, dotata cu cele mai moderne laboratoare din acea vreme. Si nu se descoperisera inca vitaminele, enzimele, imunostimulatorii sau agentii antitumorali naturali. De-a lungul timpului, aceste adevaruri au fost afirmate raspicat de Max Gerson, Rudolf Breuss, Robert Jackson, Kristine Nolfi si multi altii, dar din nefericire medicina actuala merge parca prea obsesiv intr-o directie gresita. Pentru a intelege rolul cruditatilor in prevenirea si tratarea cancerului, sa observam ca cea mai mare frecventa a bolii este intalnita la persoane in varsta de peste 50 - 60 de ani, la care componentele tisulare intra in procese lente de degenerare, iar astfel organele nu mai fac fata asaltului de toxine cancerigene de care vorbeam mai devreme. Intuim acum usor de ce curele de cruditati, posturile cu sucuri de legume si fructe, hrana vie sunt o speranta pentru cei disperati si sunt confirmate din ce in ce mai mult de ultimele comunicari stiintifice. - Legumele si fructele de pe piata romaneasca au calitatea de medicament anticancer sau au suferit modificari genetice care le-au mortificat?
|
|
Citeşte mai mult... [De ce sa consumam legume nefierte?]
|
|
Duminică, 10 August 2008 06:30 |
|
Omul a aparut intr-un anumit cadru natural, iar de la facerea lumii, Dumnezeu i-a dat acestuia ca hrana „toata iarba ce are samanta… si tot pomul ce are rod in el”… Din pacate, foarte putine vegetale din cele pe care le mancam sunt naturale. Roadele de pe mesele noastre sunt cel mai ades prelucrate de tehnologiile industriei alimentare. Legislatia actuala este mult prea permisiva cu aditivii alimentari. Rapiditatea cu care apar, in fiecare an, sute si chiar mii de coloranti alimentari spune multe despre deficientele si fraudele grave ale sistemului actual. :Galbenul de unt” (paradimetil - azobenzenul), ca sa dau numai un singur exemplu, intrebuintat pana nu de mult pe scara larga, produce experimental la animalele de laborator cancerul ficatului (hepatomul malign). Iata pe scurt o demonstratie inversa pentru intrebarea dvs. si o pledoarie fierbinte pentru consumul produselor vegetale proaspete.
|
|
Citeşte mai mult... [Cum se explica efectul protector al vegetalelor?]
|
|
Marţi, 18 Septembrie 2007 09:54 |
|
Pietele toamnei sunt pline de legume si fructe date in parg. Deocamdata e vreme buna, dar ca maine soseste iarna si e bine sa fim pregatiti. E timpul curelor cu sucuri pline de sanatate si energie.
Paza buna trece primejdia rea
Desi sunt nelipsite in alimentatie, majoritatea oamenilor nu acorda fructelor si legumelor importanta cuvenita, datorita lipsei informatiilor sau deprinderilor necesare. Pretioase pentru multi bolnavi, carora le-au ameliorat sau vindecat bolile, sucurile de legume si fructe, extrase mai ales in momentul folosirii, se dovedesc a fi, chiar si pentru cel ce se simte bine, o hrana extrem de energica si de vitalizanta. Mai ales acum, in pragul sezonului rece, aportul de vitamine pe care il furnizeaza reprezinta un scut in lupta cu bolile. Sucurile de fructe si legume sunt adevarati purificatori ai corpului, daca sunt consumate intr-un mod corespunzator. Formatiunile chistice sau tumorale, depunerile de colesterol si alte reziduuri de pe vasele sanguine pot fi dizolvate si eliminate, urmand o cura adecvata cu sucuri de fructe si legume. In plus, acestea au un aport crescut in organism de elemente vitale, regeneratoare.
|
|
Citeşte mai mult... [Faceti plinul de vitamine!]
|
|
Miercuri, 20 August 2008 10:11 |
|
Biblia, un indreptar pentru sanatate:
In sens mai larg, prin post (postul crestin) se intelege abtinerea de la alimente de origine animala (carne, oua, lapte, branzeturi) numite "de dulce", pe anumite perioade de timp. Inca din primele veacuri crestine, zilele de post au fost randuite de Biserica Ortodoxa, dupa un calendar structurat pe tot parcursul anului. In plus, miercurea si vinerea sunt recomandate, de asemenea, ca zile de post. In aceste perioade, consumarea alimentelor amintite este oprita, principiile hranitoare necesare fiind luate din cereale, legume, fructe, seminte, miere, putandu-se urma si diverse cure de sucuri sau cruditati, in functie de preferinte. Postul total, numit si "ajunare" sau "post negru", consta intr-un repaos alimentar complet, pe un anumit interval de timp, 24 de ore, de exemplu. In majoritatea cazurilor, frecventa cu care trebuie practicat postul negru este o data sau de doua ori pe saptamana. Dar in afara de semnificatia sa moral-crestina: abtinerea, solidarizarea prin asceza alimentara cu ideea de cucernicie si curatenie, postul are urmari optime si pentru sanatate.
|
|
Citeşte mai mult... [Postul]
|
|
|
|